طراحی وب سایت درافغانستان
نوشته شده توسط : اولین دیتا

 طراحی وب فرآیند ساخت وب سایت است. طراحی وب شامل جنبه های مختلف از جمله تولید محتوا، طرح بندی صفحات و طراحی گرافیکی است. در حالی که اصطلاح طراحی وب و توسعه وب با یکدیگر استفاده می شود اما از نظر فنی ، طراحی وب زیر مجموعه ای از توسعه وب سایت است.

طراحی وب

وب سایت ها با استفاده از زبان html ساخته می شوند. طراحان وب سایت ، صفحات وب سایت را با استفاده از برچسب های html می سازند. ظاهر و زیبایی سایت با استفاده از css  ساخته می شود. بنابراین بیشتر وب سایت ها با استفاده از html  و css  ساخته می شوند.
برخی طراحان ترجیح می دهند که کدهای سایت را دستی بدهند یعنی با استفاده از کدهای htmlو css  سایت را بسازند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند با استفاده از  قالب آماده این کار را انجام دهند. قالب های آماده یک رابط بصری ایجاد می کنند که در آن کدهای html و css  به صورت خودکار ایجاد می شود.

تولید وبسایت

یکی دیگر از روش ها برای ساخت وب سایت برای طراحان استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می توان محتوای وب سایت را ویرایش و یا سفارشی کرد.

تولید و طراحی سایت در افغانستان

وضعیت طراحی سایت در کشور افغانستان
با روند رو به رشد پیشرفت اینترنت در کشور افغانستان، کاربران اینترنت روز به روز رو به افزایش هستند. بسیاری از کسب و کارها برای فروش محصولات خود از اینترنت استفاده می کنند و بسیاری از ادارات و سازمان ها در حال مکانیزه شدن به اینترنت هستند. شرکت خدمات طراحی سایت اولین دیتا، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و پشتیبانی وب سایت ؛ مفتخر است کلیه خدمات خود را در کشور افغانستان ارائه دهد.

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#توسعه_وب
#ساخت_وبسایت
#طراحی_سایت





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در افغانستان , طراحی اپلیکیشن در افغانستان , تولید گیم درافغانستان , تولیداستارتاپ در افغانستان , کسب و کار اینترنتی , اولین دیتا , توسعه سایت , ساخت وبسایت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: